Kelate Flying Breakfast

sapa tak kenal aku kan
akan cuba apa jua benda 
hahahahha

ini cite smalam
bukan senang aku nak up entry secepat ini 

aku nampak benda alah ni
dishare 0leh cikgu nursery anak2
dia volunteer untuk amik order, pick up dan anto ke rumah
sapa tak nak
service superb tu
jom kita tengok menu dia
apa ada
price bagi aku agak reasonable
whatsapp aje order
pastu bleh pick up dari crew list kat bawah ni
senang aje kan

no order aku
muahahhahahahahha
1 bungkus nasi kerabu ayam bakar
2 nasi tumpang ikan
2 nasi tumpang udang
akok 5 ketul
semua sekali RM33
nasi kerabu ayam bakar
nasi tumpang
ni rupa nasi tumpang udang
nasi impit bersama lauk
yang ni mmg aku suka
ni nasi tumpang ikan
ada ikan 2 ketul kecik
aku suka
akok
meh aku bagi review sket:
price agak reasonable walau diterbangkan naik kapal terbang dari kelantan.....nasi kerabu ayam  bakar tu bleh la bagi aku, dan aku rasa kat kl ni ada lagi sedap di tekak aku, tapi tak la menghampakan nasi kerabu ayam tu....nasi tumpang tu aku suka, sedap kat tekak aku, dan aku mmg suka nasi tumpang ni, beso gak saiz nasi tumpang dia, selalu aku makan cam kecik sket......terkilan nasi tumpang spesel abis huhuhuhuhuhu....akok dia bleh tahan, tak la manis sangat, tapi ada lagi sedap di KL ni di tekak aku
order sehari sebelum, sebelum jam 6 petang, order bergantung pada kekosongan menu ada lagi ke tak, nasib2 la, kalau lambat, kuota dah penuh, mmg tak dpt la ordernya.....smalam makanan ni sampai kat umah aku jam 12.30 tengahari, so mmg cantik la waktu lunch
lepas makan, mata automatic kuyu
perghhhhh mmg layan la
waktu tengahari, angin kuat, perut kenyang, mata kuyu
ko rasa?


Comments

  1. wah...jauh merentasi banjaran tu...

    ReplyDelete
  2. zaman sekarang bukan sahaja maklumat dihujung jari...makanan pun dihujung jari juga...jimat minyak..jimat masa...:-))

    ReplyDelete
  3. Waaa...sedapnya nampak nasi tumpang tu.

    ReplyDelete
  4. Order makanan jauh betul elly sampai flight yg hantar. Hebat tak hebat business org Kelate. Bangga juga kakak baca ni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun turut bangga kak bila dapat tahu

      Delete
  5. nana pun pernah dengar pasal breakfast from kelantan ni..

    tapi blom kesempatan cuba

    ReplyDelete
  6. ekau tunggu den buat bisnes " JDT Flying Meals"....hahahaha..

    every Sunday den akan terbangkan right from JB:
    - mee rebus tulang
    - laksa johor
    - murtabak kg melayu majidee

    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha i'll support u nanti
      wei den nak murtabak kg kurnia, cheese melt in your mouth

      Delete
  7. Perghhhhhhhh dasat tul bisnes skang ek. Klu aku dok klang valley confirm aku order gak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dasat tak dasat
      tapi aku bangga
      derang maju bertapak2 dlm business

      Delete
  8. Kira pure makanan dr Kelantanlah ni yeh...Camne depa bisnes ni yek Elly . Dengan minyak, dengan kapalterbangnya ...hish boleh untung ke?
    Tak pernah lagi rasa nasi tumpang tu....
    Akok tu pun i loike sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la
      tapi saya rasa price murah betul
      may be jualan secara pukal
      tu yang dpt cover kos dan dpt la untung

      Delete
  9. Saya tak pernah makan nasi tumpang.
    Tak pernah juga makan akok.
    Saya kena pergi Kelantan lah..hihi...
    Yg binatang celop tepung pun masih tak lagi try! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. try la en syed
      sure tak nyesal!

      suh wife beli binatang laut
      celupkan tepung
      goreng
      tadaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete

Post a Comment