Q-Dees Konsert 2014: Part 4

persembahan dah habis
masa utk amik hadiah

batch aryan yang memula naik pentas amik hadiah
budak ni nangis blakang pentas
nak mama
hahahaha

akhirnya mama pujuk
dia nak gak amik hadiah
apa la ko aryan
acara kemuncak
acara graduation utk aira dan kawan2 yang dah tamat tadika
dan akan memulakan sesi persekolahan secara formal tahun 2015

untung la korang
mama dulu2 tak de pun camni

perarakan masuk dari pintu atas dewan
seriusly aku tacing sangat masa ni
tak sangka aira dah nak masuk darjah 1
cepatnya masa berlalu
cepatnya anak2 membesar
dan cepatnya usia aku bertambah
moga aku dipanjangkan usia supaya dpt melihat kejayaan anak2
dpt melihat mereka membesar depan mata



turn aira amik hadiah
anak paling pemalu nih
payah betul nak amik gambar dia


aira bersama kawan2 seusia

















ni yang derang paling tunggu2
main baling2








acara tamat suda
suka duka aira dan kawan2 di qdees
aira memulakan sesi persekolahan di qdees pada umur 4 tahun
antara pelajar pertama yang menamatkan buku bersiri qdees
ada certificate yang dia  dpt dari qdees sebab menamatkan set buku q dees
aira mmg superb bab membaca
bab mengira alhamdulillah, hebat!
daya ingatan dia kuat 
cuma satu
bab menulis, bab mewarna
alahaiiii aira
hahahhahahahahha

dia tak suka
dia tak gemar
biasanya mmg mcm cakar ayam tulisan dia
tapi kalau aku teman dia buat kerja
cantik lak tulisan aira
hebat tak hebat la 
kuasa aku
duk sebelah aje tulisan aira tak mcm cakar ayam hahahahhahahhaha

ada 2 entry lagi kot pasal konsert ni
bertabahlah!


Comments

  1. Apa yg pasti cuba elly perhati satu-satu anak kita mesti ada satu yg special yg boleh buat kita rasa bangga. Itulah yg ada juga pada anak-anak elly...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah kak
      masing2 dengan keistimewaan dan kelemahan tersendiri
      syukur anugerah Ilahi

      Delete
  2. ok
    aku akan bertabah..

    hahhahaaaaaa.

    gigi aira dah tumbuh lom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kerana bertabah
      hahahahahha

      gigi aira
      ahhhh nanti aku buat spesel entry utk ko bila aku berjaya tangkap gambar gigi dia

      Delete
  3. Best tengok bebudak sekarang ni, ada sesi konvokesyen tadika lagi.

    Saya dulu tak merasa macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan
      akak pun tak merasa cam ni
      mmg untung bebudak sekarang
      tadika, darjah 6, tingkatan 3, tingkatan 5
      semua pakai jubah

      akak dulu
      degree baru pakai jubah
      diploma pun pakai baju biasa aje

      Delete
  4. Replies
    1. aira ni paling payah nak amik gambar
      paling pemalu

      sebab tu payah senyum

      Delete
  5. errr...ko dulu takde merasa pakai jubah ek sebelum masuk darjah 1? sian ko haha... aku dulu kat tadika kemas ada. tapi idak ler gah mcm zaman sekarang ni. gambo punnada sekeping aje. bestnya aira...byk kenangan dia nnt. tahniah dah graduate!

    ReplyDelete

Post a Comment