Q-Dees Konsert 2014: Part 5

konsert dah abis
hadiah dah amik
scroll dah amik
semua dah settle

last but not least
amik la gambar mana sempat kat luar dewan
si alyssa tu baru abis majlis penyampaian hadiah kat sekolah agama dia
tudung dah terbang dah 
alyssa ngan papa dia sampai betul2 selesai semua persembahan
nasib baik sempat tgk aryan amik hadiah dan aira amik scroll
aira sedikit sedey kat situ








aira bersama few of her good friends











basically dah tamat la cite konsert ni
cuma aku rasa nak tambah lagi 1 entry
utk konsert derang ni aku kan amik fotographer
so gambar2 utk konsert ni hasil bidikan dari fotographer tu
so aku nak share baik buruknya
bukan nak condemn atau apa2
sekadar perkongsian dari lubuk hati aku yang sungguh ikhlas ni
kalau fotographer ni terbaca
bagus gak
bleh ko take note on some improvement 

so kalau korang tengok keseluruhan gambar konsert
aku rasa korang dah tau dah komen aku camner nanti keudara
bahahhahahahahhaa
so nantikan review aku ye
sebab musabab semua akan aku nyatakan
enjoy ur day!

Comments

Post a Comment