Jump and keep up jumping @ Avillion Port Dickson
























derang ni senang berkawan
kalau pi mana2 pun senang aje dpt kawan
budak lelaki yang suar itam lompat sama2 tu
2 hari derang dok berjanji utk mandi sama2
asal pi pool aje mesti derang mandi main sama2
sampaikan anak mat salleh yang baby tu plak jadi tukang kira utk derang melompat 
hahahahha
mama suka korang senang bersosialisasi
pasni mama papa bleh pass kat korang tugas2 mama papa utk bersosialisasi


cerita budak seluar hitam:
mak ayah dia bz ngan kerja, so dia ngan adik dia pi la mandi kolam tanpa pengawasan mak ayah
dia jaga adik pompuan dia
aku?
jgn harap anak2 aku dpt lepas camtu!



Comments

  1. Mmg bahaya woooo..
    DI bagi nya abang/kakak jaga adik2 mandi...padahal umur si abang/kakak, alahaiii..pun masih budak2 lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup
      so masa derang mandi manda
      aku tgkkan sekali

      Delete
  2. Ada org jenis tak kisah elly. Kita ni memang tak adalah. Kakak ni yg anak dah remaja pun masih ada rasa bimbang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama saya kak
      mmg tak brani lepaskan anak2 gitu aje

      Delete
  3. Oiii....seramnya akk dengar. Boleh senang pula hati mak pak dia tu ekkk

    ReplyDelete
  4. Lama tak makan Cheezel tu....nampak sedap pulak Elly....tetiba nak cari haha...
    Yelah kalau okje pun tak sampai hati nak biar anak mandi kolam tanpa pengawasan....pandai berenang kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheezel tu mmg sedap
      lapa2 perghhhhhhh

      kan samalah kita
      tak sampai hati

      Delete
  5. Ada lifeguard tak kat pool tu El?

    ReplyDelete

Post a Comment