Pet Farm @ Avillion Port Dickson

boleh pegang
boleh lihat
boleh bagi makan
boleh mandikan 
boleh amik gambar
masing2 geli nak tenggekkan burung
harap ihsan org tenggekkan burung pastu memasing selamba hulur telapak tangan nak bagi makanan
tq sweet girl
auntie suka rambut kamu









selain dari burung 
ada gak ayam
mak ayam
dan bapak ayam

yang ni mak ayam
jgn ko kacau anak dia

yang ni bapak ayam










arnab pun ada

kura2 pun ada


ini yang paling aryan suka
kerjakan anak ayam


bila anak ayam dlm tangan dia
mmg naya la anak ayam tu dikerjakan


kena berakkan ngan anak ayam baru ko tau aryan

last2 aku suh dia  lepaskan anak ayam tu
abis dikerjakan anak ayam tu
kesian lak aku
mencicit anak ayam tu lari
lega agaknya tak berada dlm cengkaman si aryan

di kawasan resort
ada banyak haiwan dilepaskan
antaranya merak



dpt tangkap moment ni masa otw nak check out
wowwwwwwww
betul2 tepi swimming pool
ni last zoom dari camera aku
nak jalan ke sana dan snap dekat2
mau sampai merak tu dah katup ekor dia
betullah bagai dikata
merak ni sombong
masa dia kembangkan ekor dia
terpusing2 dia
ala2 catwalk

eh ada satu lagi binatang aku jumpa
cer teka?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cubalah teka
mana tau betul
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaaa
ni yang aku jumpa
kahkahkah


Comments

  1. alahai.. binatang last tu.....
    (bulu roma dah meremang.. geli2 ..)..

    menarik..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha
      best ni kalau diam2 letak dlm beg ko

      Delete
  2. Replies
    1. mmg cantik!
      payah nak dpt tengok
      sombong betul merak tu

      Delete
  3. sian binatang last tu...lambat sgt dok confius mikir dia tu siput ker babi...

    ReplyDelete
  4. Heee... Aryan ni boleh percaya ke bagi pegang anak ayam tu? Auntie tengok mulut dah gaya geram macam nak dipicit aje - biar betul sayang.. ngeri aje auntie tengok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha
      mmg dia geram kak
      dia kata anak ayam tu comel

      Delete
  5. Trauma anak ayam tu! Hhahahaa...
    Saya masa kecik2 pun cam tu gak. Habis anak2 ayam opah saya kerjakan.. hahaha...

    ReplyDelete
  6. tobat tak keluar sangkar seminggu anak ayam tu!!

    ReplyDelete

Post a Comment