WW - 11/3/2015

























.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Comments

  1. wakakaka lap peluh lap poket wakakaka

    ReplyDelete
  2. Hahaha... tengah serius tengok tudung2 dan model yang cantik itu, tiba2 terhambur gelak di akhir cerita... :)

    ReplyDelete
  3. pic last tu...opocot tekekut akuuu hahahha

    ko kene tag datin norjuma nie...boleh up jadi duta nie heheheeheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahaha
      alaaaaa
      lom tahap jadi duta wei

      Delete
  4. kahkahkah.. terkijat tau tengah syok-syok layan gambor tudung..! hahaha..!

    ReplyDelete
  5. salam singgah... kemain lagi dia pun ikut nak pakai tudung jugak... janggut misai penuh gitu hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni namanya penyokong kuat utk isteri

      Delete
  6. woiiiiiii...
    pak we pakai Gardenia!!!!!


    sayang Juma kat kau!!
    maju bisnes dia

    :)

    ReplyDelete
  7. ala ala tomelnya model elly nih...

    ReplyDelete
  8. makkkkkkkk......

    ngeri sangat. tepanjat kak ton. nasib x tercabut gigi pelesu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kutip balik gigi tu kak ton
      kang ilang kena buat baru lak

      Delete
  9. Terbukti! :D
    Yang tudung tu memang cantik kerana mampu mengayukan sesiapa sahaja yang memakainya.. hahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa
      bukti jelas dan nyata
      sudah terang tak yah disuluh

      Delete
  10. byknye koleksi elly...rietta dah lamer xnyoping tudung AJ...erk, sportingnye model last tu...hehehe...

    ReplyDelete
  11. Terkejut tengok... Nasib baik tak de sakit jantung...

    ReplyDelete
  12. Assalam nadyra,
    tekozut iols hokeyh
    baru dok fokus nengok corak m patern tudung
    sampai last picture oohoooooooooooooooooooooiiii he3

    ReplyDelete
  13. Haha.....cik abang pun teringin nak pakai tudung rupanya.... geram tengok bini beli tudung banyak sangat kot haha .
    Pergh....tu bulan depan belum tentu nampak tudung hari ni pakai tu

    ReplyDelete

Post a Comment