Happy Mother's Day

tahun ni banyak issue pasal mothers day kan
yang celebrate
yang kata tak bleh celebrate

aku?
suam2 kuku kaki tangan
cuma
cuma

cuma menyibuk gak nak anto hadiah kat mak dan mertua
mmg la hari2 mothers day cuma hari ni lain sket
sebab macam2 option untuk buat mereka gembira extra dari hari2 lain
kalau kita menyibuk nyelit
tak semestinya kita celebrate


jam 11 malam
mengagau google nak anto bunga kat mak mertua
mak mertua ada kat jb
kahkahkah
sengal tak sengal la aku ni kan

seb bek la
ada akak ni berhati mulia amik order aku pada jam 11 malam
delivery esok pagi
hahahahah tq kak
saya suka perkhidmatan sebegini

sejambak bunga utk mak mertua
bakal dihantar kat opis dia bekerja
akak tu kata bunganya lebih kurang gini dlm whatsapp yang dia anto kat aku

dpt je bunga mak mertua whatsapp gambar
ni rupa bunganya
oklah tu
semoga hati mak berbunga2 ye mak masa dpt bunga ni
ikhlas dari kami di bandar seri putra

ni mak ngan ayah aku
adik lelaki aku blanje makan malam tu 
anto gambar tanda eksyen katanya
cet!
black oreo russian cake utk mak aku
member sekolah aku buatkan dan hantarkan kat rumah mak aku
seb bek ada member sekolah tokey kek
mak aku kata sedap kek ni
tq ju tlg realisasikan hajat aku adik bradik
tu je pun yang aku anto
cukup membuatkan mereka gembira
tak la hari ibu je aku buat camni
sesekali ikut kepala aku yang sengal ni
aku buat je benda2 camni
cuma dikongsi atau tak la kan

aku?
ntah la
aryan je bagi kad kat aku yang dia buat kat tadika
pastu paksa aku bawak kad tu letak kat opis 
tq aryan

alyssa aira ngan papa derang tak bagi apa2
derang wish kat aku je
celebration?
tak de buat mende pun
bz ngan anak2 dan pakwe
itu dah cukup baik utk aku 
bila mereka ada sama2 ngan aku tau

moga aku terus istiqamah jadi ibu yang baik untuk anak2 aku
dan aku harap mereka juga begitu
istiqamah ada ibu macam aku

ngeh ngeh ngeh

Comments

  1. Happy Mother's Day jugak kat ko, Elly!
    Org kita semua nak buat issue. Dah birthday boleh pulak? Teacher's Day tu pulak? Heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh semua issue skang ni
      layankan ajelah
      yang penting NAWAITU

      Delete
  2. comelnya kad Ayran buat!!
    siap berinai/ cutex.. bercincin batu besar!!

    ReplyDelete
  3. Assalam elly,
    betui3
    walopun tetiap hari maothers day tapi tetap gak wat spesel celebration for one day itu kan3

    ReplyDelete

Post a Comment