WW - 06/05/2015 lihatlah air negeri selangor


Comments

  1. ya Allah...kotor nya...
    salam kenal..follow sis #144 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup
      selepas diperangkap dengan penapis
      salam kenal jua
      tq follow sis!

      Delete
  2. Alamak....camna nak guna tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikikiki
      mmg buang aje yang kat penapis ni sampai dia jadi cerah semula

      Delete
  3. Replies
    1. umah aku la weiiiiii
      aku guna penapis luar umah dan dlm umah
      ni penapis kat luar umah

      Delete
  4. Mak ai! menakutlah aje elly.
    Balik Johorlah.. tapi Johor kena kongsi dgn S'pore pulak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehhe
      sama je kak mana2
      cer tapis air tu
      jadilah lagu ni

      Delete
  5. perasan ada beberapa hari dalam dari bulan lepas sampai sekarang, air rasa klorin yang kuat.

    ReplyDelete
  6. Akak rasa akk pun dh lama tak cuci penapis luar rumah ni. Kena segera cuci ni...... Eh, tp akk kat Melaka...hahaha

    ReplyDelete
  7. Tetiba rasa nak minum milo! Ahahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh tinggal tambah susu je ni en syed
      wakakakkakakakak
      tapi kalau takut kencing manis
      bleh terus minum je!

      Delete
  8. Assalam elly,
    eeeeeiiiiiiiiiiiiiiii
    kalo tak tapeh tu kiranya time mandi warna tu laaaaaaaaa yer?????

    ReplyDelete

Post a Comment