happy friday with love!

wowww
berkurun tak up entry
bz la

pi indonesia
ni trip kedua
cite trip pertama pun tak share lagi
kahkahkah

balik2
bz uruskan settlekan urusan rumah baru
bukan bz buat kerja sangat
bz memikirkan budget celah mana nak save ni

ingat nak masuk opis ari rabu
boss lak suh ganti dia pi seminar kat sme bank
dah la 2 hari berturut2, dari jam 9 pagi sampai 5.30 petang
ingat ni
wat loan, lagi 8 bulan nak abis bayar pun ko kena mai course tau
bukan sekali
lepas ni ada lagi sambungannya 
insyaAllah sept 15, 2 hari juga coursenya

so hari ni la aku baru masuk opis
dah 7 hari aku tak masuk opis
mai2 opis
assistant cuti
wah banyaknya surat cinta atas meja
tebalnya dokumen nak kena review
kahkahkah
padan muka aku

bz la camner pun
masa ngan anak2 tetap kena utamakan ye
kang kena laser bertubi2 lak ngan anak2 aku tu
so pagi ni
apa aku buat?
dok teman aryan cari pet kesukaan dia kat sekolah
sampai aje depan sekolah
diajaknya aku cari pet dia kat atas rumput2 tepi longkang depan sekolah
skali dia tak landing la atas rumput cam biasa
kali ni dia landing kat pokok la weiiiiiiii
kahkahkah

Comments

Post a Comment