tudung terbaru by ZALORA

lately ni aku memang sangat sibuk
Allah je tau

dengan audit sana sini
dengan kastam dan lhdn ubah2 tarikh lawatan audit

dengan projek pindah rumah
dengan majlis wedding cousin yang bakal berlangsung sabtu ni
dengan sedara mara yang bakal berkampung dan bertamu di rumah kami
jemput datang ye semua ke rumah kami yang macam kapal pecah sebab baru pindah hahahaha
dengan kami yang baru aje balik penang malam tadi
kahkahkah

esok dah AIDILADHA!
pejam celik pejam celik dah nak raya esok pagi
persiapan?

baju raya time aidilfitri ada lagi yang lom digayakan
boleh la digayakan esok time raya
tapi tudung?????????
tudung lom ada lagi weiiiiiiii

alahaiiiiii
berlari sana sini aku hari ni
ngan persiapan utk masak lauk raya
ngan persiapan utk bersihkan rumah
ngan nak menyiapkan anak anak lagi

bila ada moment moment sibuk begini
terima kasih banyak banyak kat satu-satunya benda yang aku sayang
benda yang buat aku happy selalu
semudah ABC, jom kita exercise jari jemari kita di

TUDUNG TERBARU

perghhhhh
dia punya collection
betul betul match dengan baju raya aku esok!

nampak tak tu
hijab by fyazara
perghhhhh match giler ngan baju aku nak pakai time raya nanti
 untuk aku yang memang sedia sweet sepanjang masa
cewahhhhhh
tudung bunga2 mmg la sentiasa banyak dlm collection
bezanya tudung bunga2 kali ni datang dlm bentuk instant shawl
alahaiiii sweet kuasa tahap gaban ok kalau pakai

amacam?
tu baru sikit aku share gambar

sibuk macam mana pun
hanya dengan klik sana sini
settle dah shopping utk diri aku yang maha sibuk mengalahkan perdana menteri

yang penting pilihan adalah sangat banyak
jenis apa, gaya apa, semua ada
sesuai dengan harga
dan yang penting
kualiti amatlah cun!

so apa lagi?
klik aje kat sini
http://bm.zalora.com.my/women/pakaian-tradisional/instant-tudungs/

confirm tak nyesal!






Comments

  1. fuh...sempat lagi shopping...delivery dorg laju jer...tpi bergantung abg courier...

    ReplyDelete
  2. kau memang sweet sepanjang masa !!


    belikan aku satu
    [ayat diatas bukan ayat bodek...]
    kehkehkehhhhhh

    ReplyDelete

Post a Comment