coverage harian metro smalam


Comments

  1. Waaaaahhhh...tetiba akk bangga sebab kenal selebriti. Perghh....tahniah...tahniah. Dun ever stop...keep on climbing.

    ReplyDelete
  2. Waaah!!!... Tahniah dari kakak.
    Kakak nak cuba enlarge articles sayangnya tak boleh
    Teringin juga nak baca sebab kakak tak pernah beli paper. Sesekali baca online aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak, nanti saya snap yang besar, so akak bleh baca ye, rabu ni saya publishkan

      Delete
  3. Alhamdulillah. Bangganya aku weh... Kipidap. Donggibab!

    ReplyDelete
  4. Gigih tau kak den enlarged gambor tu nak baca sampai habis! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. woooo kagum ngan kegigihan ko
      tq wei
      kakakakakkakaa

      Delete
  5. alaa gambo xkuar la plak...jap nak terjah ngn device laen...

    ReplyDelete
  6. puan artisssss... kita tak nampak gambar la. bedebar-debar kita nak tengok ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh ngada tau kak ton ni
      kan dah tengok kat fb

      Delete
  7. alaaa..
    lupa nak mintak sain hari tu !!!

    ReplyDelete

Post a Comment