Junior Chef Class by Abuain Kitchen Studio

pada zaman dahulu........
(aku rasa budak2 kejabab sure gelakkan aku dekah2 bila baca entry ni bila aku guna "pada zaman dahulu")
jaga korang!

11/10/2015
kelas JUNIOR CHEF 
di Abuain Kitchen Studio, 
32-1 Jalan Seri Putra 1/2, Bandar Seri Putra, 43000 Kajang, Selangor
Jam 2.30 petang - 5.30 petang
Tel:  0129467994
contact person:  En Kimin 
Bayaran:  RM200 utk 3 budak comel ni

menu 1
buat pizza







BFF aryan kat transit dia, nama dia AYDIN








menu ke 2
chicken fingers







masuk menu ke 3
choc satay
kopek buah pisang
amik marshmallow

 cikgu kasi curah coklat

 kacau2
pastu masuk mulut dan makan pelan2


 oppsss pizza pun dah masak
boleh ngap skali
sedap la plak

 sedap wei pizza ni
 chicken fingers pun dah siap
 jom snap gambar ngan cikgu sebelum balik bawak semua makanan yang dah siap masak tu
masa ni aryan dah tak nak bergambar dah
tq cikgu!
kalau ada menu len, bebudak bertiga ni join lagi

pada yang nak join
ada kelas bulan November ni



Comments

  1. MERIAH WEYYY....pengalaman baru tuk budak2....aku tau budak2 ni bab2 masak2 ..uli2...mmg suke punyeeee.....

    hasil dari pemerhatian aku.... pizza aryan penuh dengan nilai seni2 absrak ekekeekekek

    ReplyDelete
  2. Kakak-kakak tu ok juga Elly.
    Aryan tuyg kakak tengok tak mahu kalah juga
    Boleh tahan bujang kecik elly ni:)

    ReplyDelete
  3. budak budak masak ikh;as.. sebab tu la sodapp!! hehehe!!!

    ReplyDelete

Post a Comment