Part 3: Rennaissance Hotel, KL dan yang sewaktu dengannya (final part)

ini part yang terakhir
puas jalan kat zoo
cuaca pun panas lit lit
anak2 dah jerit ajak balik hotel
macam la aku tak tau taktik derang
nak mandi kolam kan

sampai je hotel
derang bantai tukar baju terus
jom katanya





ada bbq buffet
sambil mandi
sambil makan
bleh je
tapi kami tak try la bbq buffet ni
"mama, cepat amik gambar aira"




papa dia pun nak jugak


ok berlaku perebutan kasih sayang kat dlm kolam


2 beradik yang berebut kasih sayang seorang papa

cacu pi jenjalan cameron
dia mai hotel
belikan strawberry, bunga ros teh ngan jagung



kasi cicah sama coklat
owhhhh auntie amy yang dtg join mandi kolam skali
bagi bebudak goodie beg 
goodie bag masa bday anak dia aisyah
kami tak dpt mai sebab ada kat johor masa tu
malam tu kami pi makan nasi lemak kat kg baru
dekat ngan stadium sultan sulaiman


80 sen sebungkus

jom makan amy!
aku tau ko suka nasi lemak
aritu
before check in kat rennaissance hotel KL, kami sempat lunch kat alamanda, putrajaya
di restoran hei sushi
sedap bleh tahan
tapi harga mahal sket









dah lepas check out dari rennaissance hotel KL 
kami melayan jugak lunch buffet di restoran jepun
sagano restaurant dlm rennaissance hotel KL aje
sini mmg highly recommended
aku dah pi few times ke sini
meh tengok antara gambar aku snap
sebab lepas tu aku dah khusyuk makan


ambik gambar tak pernah nak senonoh ngan mama





so mission accomplished
check in percuma, percutian mandi manda, rileks2, guna voucher kasi prabis, pi zoo tengok panda, makan nasi lemak kg baru kat stadium sultan sulaiman dan makan di sagano restaurant
boleh balik umah dengan aman
esok korang sekolah, mama papa kije
so bunga yang cacu bagi, kita hias atas dlm pasu letak atas meja
tq cacu!





Comments

  1. betul tu elly....kalo pi hotel yg ade pool budak2 ni meroyan tak mo kemane2...nak dok pool ajek...adoiiii konpius aku kdg2...ni spesis manusia ke ikan haahahaahhah.....

    seronok tgk anak2 hepi kan...tapi tang perebutan kasih sayang kat kolam tu lawak ekekekeekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah dah la gaasak mandi kolam, kang masuk bilik dia bleh layan bath tub lagi
      aduyaiiiiiiii
      pening

      Delete
  2. Bahagianya budak budak budak tu kan..sweet memories for them to remember!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. derang asal jumpa air je bahagia nekcik

      Delete
  3. Aiseh...apsal x amik bbq tu. Boleh cuci mata tgk food....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab rasa cam tak berbaloi la kak harga dengan makanan yang ditawarkan...bayar view aje lebey

      Delete
  4. pandai lah cacu pilih bunga!!!!!
    kehkehkehhhhhh..

    yang hijau panjang-panjang macam jeli dekat edamame/kacang soya tu apo kobondonya??!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bgtau siap2 kaler apa aku nak tau
      wakkakakakkaa

      yang cam jeli2 tu aku lupa lak nama dia
      tapi mcm rumpai2 laut la, sedap wei, berkali2 aku makan benda alah tu ngan aira

      Delete
  5. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Post a Comment