salam selasa dan ingatan kat alyssa

dah 4 ari cuti
dah syok bangun lambat, tido lambat
dah syok duk umah
pagi ni ayoyooyoyoyo
tiba semangat nak pi kije
sebab esok kije
lusa cuti
tulat kije
pastu cuti sampai 27 dec
akakakkakakakakakkakaa
seperti dunia ni ana yang punya

wahai nur alyssa myra
mama harap alyssa tak bergaya seperti gambar di bawah
sebab:
1.  alyssa kena siapkan soklan matematik unit 1
2.  kena pastikan aira hafal doa qunut by today jugak, kalau tak korang tak leh pi berhungga hungga esok lusa dan tulat 
3.  alyssa kena pastikan sifir dihafal, ko manjang lupa je kan
4.  alyssa kena pastikan tiada sesiapa main tab, ipad, smartphone dan yang sewaktu dengannya


ingat ye nur alyssa myra
tadi mama dah call kasi ingat
tak hafal kalu itu doa qunut ini malam, mama kasi kansel itu program 3 hari 2 malam bersama tecer transit

wakkakakakaka



Comments

  1. Sama lah dgn anak akak Elly ..
    Tu lah yg dihadapnya..
    Elok berlepak-lepak diatas sofa..
    Pada hal ada lagi maths dgn sains nak kena buat..
    Hafazan pun sama.. tak kemana sudahnya bercuti masa cuti sekolah ni..

    ReplyDelete
  2. ko ssame mcm aku elly..cuti sekolah ni ade jek bende nak kene hafal hahaahahah...ye laa kang bagi can layan hphone kang kemain sampai kemlm dok ngadap tu ajek.....

    weyy sakan cuti tu....hepi holiday jimba2 beb....

    ReplyDelete
  3. Sama jugak... Si Adam...holiday sudah habis bro...

    ReplyDelete
  4. fuh, byk jugak tu alyssa kna buat....
    ada skit tambahan....alyssa,mama ckap teddy bear tu kasi untie rietta...hehehe...

    ReplyDelete

Post a Comment