jumaat dtg lagi


checklist weekend ni:
  1. 30/01/2016 @ 7.30 pagi:  SK bandar seri putra - merentas desa utk Alyssa, aku tengah mempertimbangkan untuk masuk kategori ibu bapa
  2. 30/01/2016 @ 8.30 pagi:  SRA bandar seri putra - kem kepimpinan pengawas utk alyssa 2 hari 1 malam, clash dengan merentas desa timingnya, so daftar lewat lepas abis merentas desa
  3. 30/01/2016 @ 2 petang:  english class alyssa + aira terpaksa cancel sbb quorum tak cukup
  4. 31/01/2016 @ 7 pagi:  CBS @ bandar seri putra, seb bek kelas taekwando lom start lagi, kalau tak masak aku nak atur jadual
  5. 31/01/2016 @ 2 pm:  kiddoscience utk aryan + aira aje, alyssa terpaksa monteng sebab ada kem kepimpinan pengawas
  6. 31/01/2016 @ 8.30 malam:  kelas mengaji alyssa + aira + aryan
itulah adanya jadual anak2, bulan depan bakal merubah segala sebab ada 2 slot tuisyen lagi nak kena masuk dan bermulanya kelas taekwando
kadang2 kesian tengok anak2 tanpa henti belajar
tapi kalau tak buat gini, kesian juga kat derang tak dpt cope apa yang diajar kat sekolah
aku as parents derang, selalu serba salah
bila tengok derang tak dpt menikmati zaman kanak2 sepenuh hati, sayu rasa
bezanya zaman aku dan zaman derang
bykkkkkkkk bezanya
moga anak2 mama dan papa istiqamah selalu, inilah yang terbaik kami boleh sediakan utk korang
belajarlah elok2, manafaatkan peluang yang ada, platform dah disediakan, moga korang gunakan platform ini dengan baik
insyaAllah, doa kami sentiasa mengiringi kalian bertiga!


Comments

  1. Sebab itu cara terbaik bila mereka berjaya kita bagilah token/hadiah sebagai menghargai mereka. Sebab kalau tak ikut rentak mereka juga yg ketinggalan. Tak sama kita dulu dpt banyak mana pun A mak/bapak senyum suka aje dan kita pun tak rasa apa. Suka biasa-biasa aje sebab belajar pun banyak main.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. peergghhh pack giler ko besok. tapi takpe demi anak2 kan

    ReplyDelete
  3. Keadaan sekarang tak macam dulu.. ada banyak masa untuk bermain. Sekarang rutin anak2 buat masa ibubapa terheret sama.. tapi demi masa depan anak2, gagah juga berhadapan dengan apa jua aktiviti berkaitan persekolahan anak2.

    ReplyDelete
  4. uii padatnya jadual..kalah kakmah!!

    ReplyDelete
  5. Kalau diorang faham, takper Elly.

    ReplyDelete
  6. Senang nak rujuk ni. Dah catat siap siap kat blog. Tulah kan, kita yg tengok pun rasa letih, belum lagi mereka!

    ReplyDelete

Post a Comment