dari KLIA ke jualan gudang

awal jun, sedang elok nak pose
pakwe outstation ke jakarta
lately ni naik KLM aje, murah berbanding air asia
kalau KLM, confirm la depart dr KLIA
confirm la 2 ulat nangka ni nak ikut, semata2 nak main kat playground ni
ntah apa yang best sangat, aku pun tak tau la

main la korang, mama nak makan ayam goreng
aku amik 3 ketul, sebab memasing baru lepas makan nasi
skali aku tgk tinggal tulang aje dikerjakan derang
bertuah punya anak!
balik dari KLIA ajak derang singgah area kilang kat nilai 3 tu
ada satu tu, rajin bebeno buat sale gudang katanya
jual bantal, tilam, bed sheet, langsir, lap kaki dll
aku tak pernah pi
ntah nape gatal lak kali ni nak pi
owhhh baru aku tau nape org gila pi sini
sebab ada happy hour
masa happy hour tu, perghhhh harga nangis wei, rasa nak angkut semua
nampak hasil borongan aku dan anak2, siap bangla tu angkut dan tolak sampai keta ok
dah la keta aku parking jauh
amik bonet full
jumlah hasil borongan lebih  kurang 500 hengget, 
4 set single comforter siap ada sarung  bantal 1....buy 2 at RM80, so 1 set jatuh RM40!
5 bijik bantal jenama jean perry (selalu kat parkson 100++, tadi 50 je, pastu happy hour jatuh 30, tu bedal 5 bijik)...bantal ni empuk ya amat!
2 bantal peluk, each 25 hengget, lembut ya amat la bantal tu
dan beberapa item lain, dah tak ingat

posing sket bersama hasil borongan
sampai rumah terus rasmikan
ni alyssa punya
ni aira
ni aryan
ni yang extra, aku dah jual kat tecer transit derang RM40
so len kali ada jualan gudang aku nak pi
nak beli alas kaki
tebal, besar, serap air, cantik, semua bawah 20 hengget
berbaloi!!!!


Comments

  1. Len kali bawa olah lori, borong abes barang kat kilang tu, pas tu jual... dapat untung, boleh kaya.. Hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha tak kose ar nak jual ustaz
      comforter lebih tu pun jual harga kos je

      Delete

Post a Comment