Nur Alyssa Myra

Image may contain: 2 people, tree, hat, outdoor, close-up and nature

selalu dia kena marah tiap kali ada buat salah, kadang-kadang dia tengok tv tiba-tiba adik dia nangis, dia juga yg kena marah ... sbb dlm fikiran mesti dia pukul, padahal dia tak buat apa-aoa pun, adik nya sendiri yang jatuh.
Kerana dia,
aku belajar menyusukan
Kerana dia,
aku berjaya menukar lampin
dan kerana dia,
aku belajar bagaimana mendidik anak-anak..
maniskan saat tu?
Pastinya kekok pada tiap kali aku lalui benda baru....biasa la tu
Hadir yang kedua, aku minta yang sulung untuk berdikari ... kasih juga sudah berbahagi ... walaupun tubuh kecil itu belum benar2 memahami erti kendiri.
Sehingga adakala terbit rasa kesal pada diri aku kerana kurangnya perhatian pada anak yang pertama ini.
Hadir yang ketiga, begitulah seterusnya.
Sayang pada kesemuanya ... tapi yang sulung paling istimewa, kerana dia yang pertama menjadikan aku seorang ibu.
The day I met you was the luckiest day of my life!



#Jomcopypaste & letak pic anak sulung anda

Comments

  1. dah besar pown dia....lama xdgr cerita dan berita....UPSR kan tahun ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah rietta tahun ni alyssa upsr
      bz betul sejak beberapa tahun ni...blog pun ntah apa rupa
      tq rietta dtg jenguk2 juga kat sini

      Delete

Post a Comment