Part: 12 Patio Cafe, Bogor, Indonesia

dari hutan pinus, kami turun menghala ke jakarta semula...dan macam biasa akan singgah mana-mana yang kami rasa nak singgah
tapi dalam kepala masing-masing dah ada satu tempat yang kami nak singgah, nak amik dos kopi kejap...sebab dalam perjalanan aritu nampak satu kedai kopi ni hipster sangat tau, tepi jalan dan berlatar belakangkan kebun teh....nyaman betul kalau dpt brenti kat situ

meh tengok apa ada di sepanjang perjalanan
ada banyak orang jual jagung
jalan sebelah dah tutup
makanya kami je yang dapat jalan turun ke bawah
alhamdulillah timing tepat, moga tak terperangkap di waktu jalan tutup
kicap best 
balai polis dia sama kaler la ngan balai polis kat malaysia




tu kedai kopi tuuuuuuuuuuuuuu betul2 kat selekoh


ruang dalam dia, juga ada ruangan luar berbentuk balkoni


dan disajikan dengan pemandangan yang best ni






kat tepi cafe ada celah yang menarik ni
dia tanam bunga dalam pasu dan letak berderet-deret

jom order menu dia
tak la lapar sangat sebenarnya, cuma gatal nak nyinggah kan...pastu nak amik gambar kan kan kan 
macam aku tak tau muslihat si jujie ngan GB
kami order dan kongsi je




sedap!
sambil makan, sambil amik gambar dalam keadaan begini.


ajak GB amik gambar kat depan cafe sat, tinggalkan jujie ngan fattah bahahaha

satu yang aku tertarik pasal cafe ni, adalah tandas dia.
bersih dan comel di tingkat bawah.
er er ada amik gambar, tapi ntah mana save
lepas hajat nak singgah sini, tak rugi amik masa kejap berhenti sebelum sambung perjalanan ke jakarta

Comments

Post a Comment