mangga dah boleh makan

buah sulong ni oiiii
pokok ni ayah tanam 4 tahun lepas, alhamdulillah dah mula berbuah
Image may contain: plant and outdoor
manis leting mangga ni, sebijik macam aku yang manis ni ar.....masak pun seketul ni ar, rasalah sorang sket huhuhu
ada lagi sebijik tu, baru berbunga pun banyak, tapi cuaca hujan panas, hujan panas ni abis putik mula gugur....tak pelah, rezeki baru nak belajar berbuah kekdahnya!

Comments

  1. bestnye ada pokok mangga....di kampung rietta, mangga asik kena serangan kumbang....

    ReplyDelete
  2. harum manis yang bijik dia aku baling kat rumah sebelah tumbuh tak? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiap bulan ada bangla yang mai potong rumput dan tebang pokok2 hahahha jadi pokok ko tumbuh, mungkin dah dikerjakan bangla

      Delete

Post a Comment